Безвіз відкриває перспективи: ОДА ініціювала акцію

10 червня 2017 року на центральній площі м. Херсон за підтримки голови обласної державної адміністрації Андрія Гордєєва пройшла акція, мета якої поінформувати херсонців про нові правила оформлення пакета документів, необхідних для виїзду до Європи. Для всіх бажаючих фахівцями управління Державної митної служби у Херсонській області надавалися консультації щодо оформлення біометричних документів, як однієї з вимог для перетину кордону без віз, строків можливого перебування українців на території країн ЄС. Як зазначили мешканці Херсону, що звернулися за консультаціями, така акція дуже доречна, в першу чергу, для тих, хто найближчим часом планує оформлювати відповідні документи для виїзду з України на нетривалий термін, – це значно економить час оформлення й затвердження документів.
 
 
 
«Протягом 25-ти років Україна прагла утвердитися як достойна європейська держава. Хіба не можуть про це свідчити події Майдану і та прогресивна молодь, яка ціною власного життя прагнула свободи, розвитку й входження до європейського суспільства? Ми досягли цієї мети, тому що Україна повноправна серед розвинених європейських країн, тож тепер є всі можливості співпрацювати з ними, обмінюватися досвідом, а молодь зможе навчатися, розширювати власні обрії та втілювати їх у життя на Батьківщині», – наголосив в. о. першого заступника голови обласної державної адміністрації Дмитро Бутрій присутній на заході.
Ухвалення рішення Ради Міністрів ЄС про безвізовий режим для громадян України – це справжня перемога нашої держави, яка була здобута дуже важкою ціною. Це рішення вигідне як економічно, так і політично для України. Адже, враховуючи ситуацію в країні й відносини з державою-окупантом, безвіз дає змогу стати Україні одним із членів організацій безпеки держав.
Для інформації та оформлення пакета документів, необхідних для виїзду до Європи, можливо звернутися до Великолепетиського районного сектора Управління Державної міграційної служби України в Херсонській області, який знаходиться за адресою: вул. Соборна, 2.