Малолепетиська сільська рада

Великолепетиського  району  Херсонської області


Територія Малолепетиської  сільської ради  становить  - 907,9 га
У населених  пунктах  сільської ради: с. Мала Лепетиха,
с. Дмитрівка, с. Сергіївка  проживає   -  1587 осіб
Загальний  склад  сільської ради    -   14 депутатів
Сільський голова -     Колокот Максим Вікторович
Секретар ради  - Борисенко Ірина Павлівна

          
1. Організаційна  робота  ради

Малолепетиська  сільська  рада  представляє  територіальну  громаду сіл Мала Лепетиха, Дмитрівка, Сергіївка та  здійснює  від  її імені та в її інтересах  функції і повноваження  визначені  Конституцією України, Законом  України  «Про  місцеве  самоврядування  в  Україні», «Про  статус  депутатів  місцевих  рад», інших  законодавчих  актів.
Основною  формою  роботи  сільської ради  є  проведення  сесійних  засідань, засідань   постійних  комісій. Згідно  регламенту  Малолепетиської  сільської ради  у  шостому  скликанні  проведено  ХХVІІ  сесій.
На  першій  сесії  сільської ради  шостого  скликання  створено 3  постійні  комісії:
  •    мандатну, з питань  депутатської  діяльності та етики, законності та правопорядку;
  •    з питань  економічного  розвитку, бюджету і фінансів;
  •   з питань  агропромислового  комплексу, транспорту, зв’язку та  гуманітарної  політики.
З початку  шостого скликання  постійними  комісіями  проведено   ХІІ   засідань.  Щорічно  сільська  рада  затверджує  перелік  питань  для  розгляду  на  сесіях, засіданнях  постійних  комісій  сільської ради, що  дозволяє  розглядати    життєво    важливі  питання  та  приймати  обґрунтовані  рішення.
Затвердження  програм  економічного  та  соціального  розвитку  території,  сільського  бюджету, контроль  за  їх  виконанням, ефективне  використання  землі, майна, що  знаходиться у комунальній  власності, збереження  довкілля, охорона  правопорядку, захист  малозабезпечених  верств  населення – ці  та   інші  питання  є головними  у  роботі  депутатського  корпусу.
Засідання  виконкому  проводяться  кожну  четверту  середу  місяця. З початку 2013 року було  розглянуто та вирішено  цілу  низку  питань: «Про  сільський  бюджет  на 2013 рік»,  «Про  проект  Програми  економічного  та  соціального  розвитку  сільської ради  на  2013 рік  та  звіт  про її  виконання за 2012 рік», «Про  організацію  проведення  двомісячника  санітарної  очистки  та  благоустрою населених  пунктів  сільської ради», «Про  роботу  виконкому  сільської ради зі  зверненнями  громадян за І півріччя 2013 року», «Про  готовність  закладів  освіти  до  нового  навчального  року», «Про  присвоєння  адреси  нежитловим  приміщенням та спорудам»,  «Про  надання  матеріальної  допомоги», «Про  оформлення  та  видачу  свідоцтва  про  право  приватної  власності»  та інші.
Проводиться  робота  по  організації  звітів  депутатів  на  виборчих  округах. На  зустрічах  з  виборцями  висловлюються  пропозиції  та  зауваження, які  враховуються  у подальшій  роботі  сільської ради.
У  сільській  раді  налагоджено  дієвий  контроль  за  виконанням  рішень  сесій, виконкомів,  розпоряджень  сільського  голови, висновків  та  рекомендацій  постійних  комісій.
Одне  з найголовніших  питань  сільської ради – водозабезпечення  населення  питною  водою.
З метою  забезпечення цілодобової  подачі  води  населенню  було  призначено  комісію  і  проведено  обстеження водонапірних  башт  Рожновського на  території  сільської ради. Розроблено  кошторис поточного  ремонту  водонапірних  башт с. Мала Лепетиха. У березні  місяці на засіданні Х
VІ  сесії  шостого  скликання сільської ради було  прийнято  рішення «Про  затвердження кошторису  вартості поточного  ремонту водонапірних  башт с. Мала Лепетиха». Після  проведення  ремонтних  робіт з 20  червня 2012 року вода  на  території с. Мала Лепетиха  подається  цілодобово.
Двічі  на  рік  на  сесіях  сільської ради  розглядається  питання про хід  виконання  програми  економічного  і  соціального  розвитку  сільської ради, щоквартально - про хід виконання  сільського  бюджету.
Виконком  сільської ради  проводить  роботу  зі  зверненнями  громадян  згідно  статті 38  Закону  України  «Про  місцеве  самоврядування  в  Україні», Законів  України  «Про  доступ  до  публічної  інформації», «Про  звернення  громадян». Одне  з  пріоритетних завдань – забезпечення  своєчасного  та повного  розгляду  звернень  громадян, оперативне  їх  вирішення.
У І півріччя  2013 році  зареєстровано 93 заяви та звернення, в тому  числі 1 письмове звернення. Колективних   та  повторних  звернень  до  сільської  ради  не  надходило.
Заяви  громадян  реєструються  у  книгах  встановленого  зразка  відповідно  до  Інструкції  з  діловодства.
Ведеться  облік  усних  заяв, скарг,  звернень  та  організовано  контроль  за  їх  виконанням. Жодне  звернення  не  залишається  поза  увагою. У приймальні  сільської ради  спеціально  облаштовано стіл, за  яким  громадянин  може  написати  своє звернення.
На  території  сільської ради  діє  ветеранська  організація. У  сільській  раді  функціонує  громадський  пункт  охорони  правопорядку.

 

2. Стан  виконання  програми  соціально – економічного
розвитку  сільської ради  та  бюджету

Рішенням двадцять п’ятої  сесії  сільської ради  шостого  скликання  від 20 лютого 2013 року № 226  затверджено  Програму  економічного  і  соціального  розвитку  сільської ради  на 2013 рік.
За  кожним  напрямком  господарської  діяльності  сформовано  проблемні  питання, головні  дії  та  визначено  критерії  досягнення  мети.
На  території  сільської  ради  знаходяться  такі   сільгоспвиробники: МПП  «Сіма», МП  «Славута», ТОВ  «ВіК», ТОВ «Агрофірма  Україна», ТОВ «Чистопілля», ТОВ  «Янтарь», які  займаються  вирощуванням  зернових  культур та  їх  переробкою, 11  фермерських  господарств,   215  особистих  селянських  господарств, які  виконують  запланований  комплекс  робіт  по  вирощуванню  зернових, овочевих  культур  та  соняшнику.
Усі  підприємства  сприяють  соціальному  та  економічному  розвитку  сільської ради, вчасно  сплачують податки  та платежі  до  бюджету, надають  спонсорську  допомогу.
За  І  півріччя  2013  року  до  загального  фонду  сільського  бюджету  надійшло 312,5 тис. грн. при  плані 298,8 тис. грн., що  становить104,6 % плану 6-ти місяців, або 36,2%, від  річного  плану.  У порівнянні  з аналогічним  періодом  минулого  року  надходження  збільшились  на 19,5%.
 З урахуванням міжбюджетних  трансфертів  до  загального  фонду  сільського  бюджету  надійшло 525,9 тис. грн., які,  в  першу  чергу,  було  направлено  на  виплату  заробітної  плати  та  збільшення  видатків  розвитку  по  благоустрою та для безперебійного  водопостачання.
За І  півріччя  2013  року  видатки  на оплату  праці  з  урахуванням  її  підвищення, на  придбання  продуктів  харчування, медикаментів  і  енергоносіїв  були  забезпечені  у  повному  обсязі.  На  заробітну  плату  працівників  дошкільного  закладу  за 6 місяців  поточного  року  витрачено 220,8  тис. грн., на  харчування  дітей у  дошкільних закладах – 17,3 тис. грн., на  енергоносії – 14,1 тис. грн.
З метою  оздоровлення дітей  дошкільного  віку на літній  період  дитячий  садок    переведений  на  санаторний  режим  роботи.
Для  успішної  роботи  Малолепетиського  ясел-садка  «Барвінок»  у  зимовий  період  придбано  колосники  на  суму 128 грн.  та  замінено 2  вхідних  дверей  в  групових  кімнатах  на  суму 2700 грн. Для  зміцнення  матеріально-технічної  бази дошкільного  закладу придбано телевізор  на  суму 1200 грн.,  пральну машину  на  суму 1800 грн., електроплиту  на  суму 3600  грн., холодильник 4050 грн.
На  підвищення  кваліфікації  педагогічних  працівників  дошкільного  закладу  у  сільському  бюджеті  передбачено 1100 грн.  
У ясла-садку  здійснюється  безоплатне  медичне  обслуговування  дітей.  Тут  працює  висококваліфікована   медична  сестра.  На  придбання  медикаментів  у  підвідомчий  дошкільний  заклад  в  сільському  бюджеті  передбачено 500 грн. На  профілактичні  та  лабораторні  роботи  із  сільського  бюджету  використано 100 грн.
Контроль  за  дотриманням  зобов’язань  юридичних  осіб  з  платежів  до  сільського  бюджету  всіх  рівнів  здійснюється  на  засіданнях  виконавчого  комітету   та  сесіях сільської ради.
У комунальній  власності  сільської ради  знаходиться 30  об’єктів  (дороги, будівлі, артезіанські  свердловини, трактора, водомережі, башти  Рожновського).
Проведено  їх  інвентаризацію, складено  відповідні  інвентаризаційні  описи. Вільні  об’єкти  передано  в  оренду.  Систематично  здійснюється  контроль  за  їх  ефективним  використанням.
Виконкомом  сільської ради  затверджено  перелік  видів  оплачуваних  громадських  робіт, які  мають  суспільно – корисну  спрямованість і  відповідають  потребам  населених  пунктів  сільської ради  та  сприяють  їх  економічно-соціальному  розвитку.  

 

3. Робота  по  реформуванню  аграрного  комплексу

  Право  власності  на  земельні  частки  (паї) із земель  колишніх  КСП отримало 1483  громадяни  площею 11831,0 га. Для  ведення  особистого  селянського  господарства  громадянам  виділені   земельні  ділянки  загальною  площею  1307,40 га,  що  знаходяться  за  межами  населених  пунктів  сільської ради,  на  які  виготовлено  Державні  акти  на  право  приватної  власності  в  кількості 448  штук. 215  громадян  самостійно  обробляють  земельні  ділянки  площею 20496 га.
   Зареєстровано  1214 договорів  оренди  земельних  часток (паїв)  на  площу  9682, 6518 га. Орендну  плату  за  земельні  частки  (паї)  сплачують  усі  орендарі  своєчасно  та  в  повному  обсязі.
   Орендна  плата  за  цей  період  складає 1729,78 тис. з них 376,8 тис. грн.,  згідно 262  договорів  по  сертифікатах, 1352, 98 тис. грн., згідно 952  договорів  по  Державним  актам.
    Розрахунки  з  власниками  паїв  проводяться  зібраним  урожаєм  та  коштами.
   У резервному  фонді  сільської ради  знаходиться 31,11 га сільськогосподарських  угідь. Ці  землі  надано  в  оренду.
    На  території  сільської ради  укладено  15  договорів  оренди  тимчасових  земель  запасу  не  витребувані  частки (паї)  загальною  площею 717, 93 га  за  які  постійно  сплачується  орендна  плата  в  середньому  200 грн.  за 1 га.
   В  сільській  раді  ведеться  земельно – кадастрова  книга  та  реєстр  інформації  про  суб’єкти  власності  (фізичні  особи).
   Питання  ефективного  використання  земель  розглядаються  на  сесіях  сільської ради. Усі  рішення, які  приймаються, відповідають  чинному  законодавств
     На території сільської ради діє підприємство  ДП «Гауда» ТОВ «Станіслав і К», яке організовує збір та переробку молока  від населення.


 4. Робота по комунальному та побутовому обслуговування


Комунальне обслуговування населення на території сільської ради
здійснюють ДП «Аквафреш» та  ФГ  «Ольга» які забезпечує водопостачання населення, обслуговують  водопровідні мережі.
   Проводиться робота по встановленню населення водолічильників, організовуються рейди – перевірки використання питної води. Населення сільської  ради забезпечено безперебійним водопостачанням.
   Населення вчасно розраховується за спожиту воду та електроенергію.     
   Безпосередньо питне водопостачання населення здійснюють  7  артезіанських свердловин, які передано на обслуговування ДП «Аквафреш» та ФГ «Ольга».
  Стан артезіанських свердловин, водонапірних башт, водонапірних мереж на території сільської ради задовільний
      З сільського бюджету профінансовано роботи в сумі    39820   грн. на ремонт 5 водонапірних башт Рожновського, придбано та установлено  3 станції управління насосними агрегатами «Каскад - К» на суму 8800 гривень, 1 станція управління насосними агрегатами «Каскад - К» придбана  на  спонсорські  кошти, для  обліку  використаної   води придбано та  установлено 2 водолічильника  на  суму 3000  гривень (спонсорські  кошти),відремонтовано  трактор  на  суму 15000гривень (спонсорські  кошти)
     Постійно на контролі робота з переукладання або внесення змін до договорів оренди артезіанських свердловин, що використовуються для підприємницьких цілей. В основному, це стосується термінів дії договорів, орендної плати та їх використання.
   На  території  сільської ради  працює  сільська  пожежна  охорона. На сьогоднішній  день вона  забезпечена  приміщенням, пожежним  автомобілем, штатом. СПО  працює  згідно  графіка  цілодобово. Для  працівників СПО  придбано  спецодяг  на  суму 2016 гривень. Для пожежного  автомобіля придбано 2 пожежні  рукава  з гайками на суму 820 гривень.
  На території сільської ради функціонує 14 магазинів, 2 кафе – барів, 1 аптека.
    Під час надання чи продовження дії дозволу на  діяльність торгівельних точок, підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, встановлюється їх режим роботи.
   Фактична кількість торгівельних підприємств та їх наявна площа в достатній мірі забезпечує населення населених  пунктів  сільської ради у обслуговуванні.
   Благоустрій території  населених  пунктів сільської  ради, забезпечення чистоти та порядку є важливим в роботі виконкому, депутатів, керівників підприємств, організацій, установ усіх форм власності.
     Щороку виконком сільської ради затверджує заходи щодо організацій робіт з благоустрою території. Закріплено за підприємствами, установами прилеглі території вулиць, об’єкти озеленення.
      У березні 2011 року рішенням сесії сільської ради затверджено програму «Благоустрій на 2011 – 2015 роки», організовано контроль за її виконання.     
     Щотижнево проводиться «чистий четвер», боротьба з карантинними бур’янами, стихійними звалищами.
    У І  півріччі 2013 роцу на ремонт доріг на території сільська рада  з  сільського  бюджету витрачено 12901 грн.
     Постійно проводиться покіс узбіч доріг та  їх  профілювання, парку, обрізання сухих дерев. Для чого придбано 2 бензокосилки на суму 2300 грн. та 1 бензопилу на суму 2500 грн.
     Для  підтримання  чистоти і порядку  в  населених  пунктах  сільської ради,  по  трудовому  договору на  півроку на  роботу  в  сільську  ради  прийнято  2  працівників  по  благоустрою.  Виплачено  заробітної  плати 19265 гривень.
     Поновлено дорожню розмітку. Проводяться роботи по відновленню багаторічних зелених насаджень, висаджено 1000 дерев та 50 кущів.
     Організовано роботи з ліквідації 3 стихійних звалищ, проведено санітарну очистку вулиць Чкалова, Ушакова, Суворова, братських  могил, кладовищ.
     Для будівництва нового кладовища необхідно кошти в сумі 90тис. грн., проектно - кошторисну документацію вже виготовлено.
     Поховання полеглих воїнів на території населених  пунктів  сільської  ради знаходяться у задовільному стані.
      На території сільської ради знаходяться:
 -   Братська могила воїнів Радянської армії (північна  частина села)
 -   Братська могила воїнів, що загинули в роки Громадянської війни (парк)
 -   Меморіал на честь воїнів односельчан  вул..Суворова
 -   Могила Барсукова І.А.
 -   Могила Горського В.П.
 -   Братська могила воїнів Радянської армії (село Дмитрівка)
  -   Братська могила воїнів Радянської армії (південна частина села)
  -   Могила Скрипкіна В.С.
  -    Могила Трегуба Т.К. учасника повстання на броненосці «Потьомкін»
  -    2 пам’ятних знака пам’яті Голодомору  1932 – 1933 роки.
З метою охорони та утримання їх в належному стані виконком сільської ради своїм рішенням закріпив за закладами освіти та підприємствами. Проведена паспортизація пам’яток історії, культури та архітектури.
У 2013 році на благоустрій села передбачено  117500 грн., з яких використано 44700 грн. Для  білування  бордюрів, дерев,поребриків,  придбано  вапна  на  суму  1255 грн.00 коп
Виконкомом сільської ради розроблено план робіт благоустрою села на 2013
рік, який передбачає:

    поточний ремонт доріг.
    капітальний ремонт покрівлі сільського Будинку культури.
    будівництво дитячого ігрового майданчика.
    будівництво автозупинки в південній частині села.


5. Робота з вирішення соціальних питань


    Значна увага в сільській раді приділяється соціальному захисту жителів сіл. Пенсії виплачуються своєчасно. Складено та направлено до управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації списки для призначення державної соціальної допомоги, оформляються документи на призначення та виплату комунальних послуг. Пільг пенсіонерам – освітянам та іншій пільговій категорії населення.
  Складено списки учасників війни, учасників бойових дій, інвалідів
війни. Учасників ліквідації аварії на ЧАЕС для отримання пільг на вугілля та скраплений газ.
  Підготовлено відповідний пакет документів на присвоєння звання
«Мати - героїня»  5 жінкам села.
Заборгованості  з виплати заробітної плати як працівникам бюджетної
сфери , так і не бюджетної сфери немає.
    На території сільської ради функціонують 2 загальноосвітні школи,
1дошкільний заклад, сільський Будинок культури, 2 бібліотеки, 2 сільські клуби.
На капітальний ремонт покрівлі сільського Будинку культури потрібно
360тис. грн. проектно – кошторисна документація виготовлена.
     Учні загальноосвітніх шкіл забезпечуються безоплатними
підручниками. Для сомоосвіти школярів працюють бібліотеки.
    Відповідно до статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту»
батьківська плата за харчування в дошкільних закладах становить 50 % від вартості харчування на день.
    Постійно ведеться облік дітей до 6 років.
 Заклади освіти, культури на території села укомплектовані кадрами.
Медичні послуги надає Малолепетиська лікарська амбулаторія загальної  практики сімейної  медицини  та  Дмитрівський  ФАП. Працює аптека.
Пільгова категорія громадян забезпечується лікарськими засобами та
виробами медичного призначення.
Значну увагу приділяється хворим на туберкульоз. Проводяться
відповідні роз’яснювальні роботи щодо необхідності лікування та дотримання особистої гігієни та санітарного стану приміщення.
 Проводяться заходи щодо поліпшення житлових та матеріально –
побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці, сімей, що втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, що залишилися без піклування батьків.
  Більша половина жителів нашого села проживає  у північній частині.
Це молодь. Люди похилого віку, ветерани війни та праці.  Єдиним осередком культури для них є сільський будинок культури та бібліотека.
Велику увагу працівник сільської бібліотеки приділяє вихованню
підростаючого покоління.
У сільському будинку культури функціонує ансамбль «Надніпряночка»,
який постійно бере участь у всіх культурних заходах села, району, працюють гуртки за інтересами ( художнього читання, вокальний, танцювальний.) , які  об’єднають 52  учасників.
     У сільській раді працює інструктор по спорту. З метою залучення
молодого покоління до активного та здорового способу життя, на базі Малолепетиської ЗОШ І –ІІІ ступенів функціонує спортивний зал, де молодь та люди інших вікових категорій мають змогу займатися спортом. Відкрито  спортивний  клуб  «Олімп»  в приміщенні  сільського  будинку  культури. Функціонують секції волейболу, футболу, настільного тенісу. Закуплено  нову  спортивну  форму  для  футбольної  команди  с. Мала Лепетиха   в  кількості 12  штук  на  суму 5100 гривень, придбано  спортінвентар ( м’ячі, тенісні  ракетки) на суму 1113 гривень, два тенісні  столи  на  спонсорські  кошти. .
     Протягом останніх років на базі  Малолепетисьої сільської ради
традиційно  проводиться районний турнір по футболу на Кубок Кірова.
 Спортсмени села отримують перемоги не тільки в районних, обласних
змаганнях , а й в республіканських.
 

6. Робота по забезпеченню правопорядку.


  З метою забезпечення активної протидії усім проявам правопорушень на
території сільської ради рішенням шостої сесії сільської ради шостого скликання від 15 квітня 2011 року № 55 затверджено програму профілактики злочинності на 2011 – 2015 роки.
      У сільській раді діє громадський пункт охорони правопорядку, який
очолює Качинський Л.О. З квітня 2012 року по серпень 2012 року  працював інструктор сільської ради  з питань охорони  правопорядку. Начальник громадського пункту охорони правопорядку разом з інструктором сільської ради та дільничним інспектором міліції беруть участь в охороні громадського порядку, в роботі з населенням стосовно наведення належного санітарного стану,  роз’яснювальній та профілактичній роботі.

 

В’ЇЗД У СЕЛО МАЛА ЛЕПЕТИХА

 


СЕСІЙНА ЗАЛА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ СЕСІЇ, ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ, ЗУСТРІЧІ З ГРОМАДКІСТЮ

МАЛОЛЕПЕТИСЬКИЙ ЯСЛА – САД «БАРВІНОК»

МПО
(в кількості 3 чоловік) забезпечує цілодобову
пожежну безпеку населеного пункту

Артезіанські свердловини, насосні агрегати “Каскад- К”

Водонапірні башти Рожновського

Проведено ремонт у 2012 році на загальну суму 40 тис.грн.



Комунальне підприємство “Аквафреш”