Розвиток соціальної компетентності учнів як парадигма підготовки до життя

Під такою темою з метою здійснення оцінки впливу компонентів соціалізуючого освітнього простору на рівень готовності школярів взаємодіяти з соціумом; стану готовності вчителів біології, екології, основ здоров'я до здійснення соціалізації дітей, підлітків і учнівської молоді на результативно-оцінювальному етапі обласної науково - методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» 16 січня 2018 року на базі Комунального закладу «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» проведено чергове районне методичне об'єднання  вчителів біології, екології. основ здоров'я. Участь у роботі РМО взяли 14 педагогів району.
Відкрила роботу районного методичного об'єднання завідувач РМК КУ «Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти району» Вольська Т. В., яка наголосила на актуальності теми, яка обумовлена кардинальними освітніми перетвореннями, що відбуваються в Україні.

Засідання проходило у формі «Педагогічної трибуни «діалог позицій»», яку очолила методист РМК Зелінка Л. М. У ході роботи розглянуті питання реалізації наукового підґрунтя соціалізації учнів, методичний аспект формування соціальної компетентності учнівської молоді на уроках і в позаурочний час, підведено підсумки впровадження освітніх стратегій соціалізації при вивченні біології, екології, основ здоров'я.
Компетентно, професійно, на високому методичному рівні представлені здобутки у виступах, презентаціях, відеофрагментах вчителів Великолепетиської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 - Харченко Л. В. (учитель біології), Рогачової В. П. (учитель основ здоров'я), Князегригорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів - Семешко Л. Ф. (учитель біології), комунального закладу «Рубанівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» - Жиронкіної С. В. (учитель біології, екології), Малолепетиської ЗОШ І-ІІІ ступенів - Фесюк Т. С. (учитель основ здоров'я).
Змістовним та важливим стало залучення вчителів до практичної діяльності, насиченої навчальним, дидактичним матеріалом, спеціально підібраними тематичними текстами та вправами, завданнями до них, ілюстративним та аудіовізуальним матеріалом, які спонукали до активізації оволодіння методом наукового пізнання педагогічних явищ, формування професійних компетентностей педагогів.
На закінчення роботи учасники РМО окреслили освітні орієнтири, що визначають зміст і спрямованість освітнього процесу на забезпечення виконання соціального замовлення на якісну освіту.

 
 

 

Категорії статті РДА: