Підсумкові матеріали

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у грудні 2017 року

У грудні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення громадян, з них: 11, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 2 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 1 – поштою, 7 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 12, громадян турбували питання: призначення, виплати житлових субсидій, правомірності відмови у призначенні соціальної допомоги, соціального захисту учасників АТО.
Від жителів с. Рубанівка надійшло 5 звернень, громадян турбували питання: призначення, виплати житлових субсидій, незадовільного перевезення пасажирів міжміськими маршрутами.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками 9 місяців 2017 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 158 звернень, що у 1,2 разу менше аналогічного періоду 2016 року, з них надійшло поштою – 38 (у т. ч. через «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), що на 3 звернення менше відповідного періоду 2016 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 15, що у 3 рази більше 2016 року, 105 звернень – через Урядову “гарячу лінію”, що у 1,4 разу менше, ніж у 2016 році.  Надійшло 1 колективне звернення, проти 5 колективних звернень аналогічного періоду 2016 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 134 звернення, що у 1,3 разу менше, ніж у 2016 році, з них до обласної державної адміністрації – 28, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 105 (105 звернень, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), Секретаріату Верховної Ради України – 1.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у серпні 2017 року

У серпні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 22 звернення громадян, з них: 13, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 3 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 2 – поштою, 4 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 10 звернень, громадян турбували питання: оформлення права власності на житловий будинок, відсутності водопостачання, роз’яснення причин відмови у призначенні соціальних допомог, зміни прізвища дітей, умови оформлення соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, виплата житлової субсидії, переоформлення земельної ділянки, подальшої роботи фізичної особи підприємця.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у липні 2017 року

У липні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 15 звернень громадян, з них: 8, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 5 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 2 – поштою. Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка – 5, громадян турбували питання: призначення, виплата житлової субсидії, перевірка стану доріг, створення комунальних підприємств, ліквідація зруйнованої електроопори, позбавлення батьківських прав та нецільове використання коштів соціальної допомоги.
Від жителів с. Мала Лепетиха надійшло 4 звернення, громадяни порушили такі питання: призначення і виплата соціальної допомоги одинокої матері, призначення соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї, збільшення розміру призначених соціальних допомог.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками І півріччя 2017 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 100 звернень, що у 1,2 разу менше аналогічного періоду 2016 року, з них надійшло поштою – 21, що на 1,6 разу менше відповідного періоду 2016 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 7, що на 2 звернення більше  2016 року, 72 звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що у 1,2 разу менше, ніж у 2016 році.  Колективних звернень не надходило, проти 5 колективних звернень аналогічного періоду 2016 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 85 звернень, що у 1,3 разу менше, ніж у 2016 році, з них до обласної державної адміністрації – 12, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 72 (72 звернення, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), Секретаріату Верховної Ради України – 1.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у квітні 2017 року

У квітні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 12 звернень громадян, з них: 6, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 3 - на особистому прийомі, 2 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 1 – поштою. Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка – 9 звернень, громадян турбували питання: виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, призначення соціальної допомоги  одиноким матерям, виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, діяльності Рубанівського сільського голови щодо використання коштів, ремонту Рубанівської лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.
Від жителів смт Велика Лепетиха надійшло 2 звернення, громадяни порушили питання: виплати соціальної допомоги при народженні дитини, виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства учасникам АТО.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками І кварталу 2017 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 56 звернень, що у 1,2 разу більше аналогічного періоду 2016 року, з них надійшло поштою – 8, що на 1,6 разу менше відповідного періоду 2016 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 5, що на 1 звернення менше звітного періоду 2016 року, 43 звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що у 1,4 разу більше, ніж у І кварталі 2016 року.  Колективних звернень не надходило. Від вищестоящих органів влади надійшло 48 звернень, що на 7 звернень більше, ніж у 2016 році, з них до обласної державної адміністрації – 5, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 43 (43 звернення, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”).

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у січні 2017 року

У січні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 29 звернень громадян, з них: 26, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії,  2 - на особистому прийомі, 1 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації. Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка – 15 звернень, громадян турбували питання: виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, призначення, виплата житлової субсидії, здачі добровільних внесків до школи, виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, діяльності Рубанівського сільського голови щодо використання коштів.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками 2016 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 329 звернень, що у 2 рази більше аналогічного періоду 2015 року, з них надійшло поштою – 49, що на 4 звернення менше відповідного періоду 2015 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 9, що у 2,7 разу менше 2015 року, 271 звернення - через Урядову “гарячу лінію”, що у 3,01 разу більше, ніж у  2015 році.  Надійшло 3 колективних звернень, проти 7 колективних звернень  аналогічного періоду 2015 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 312 звернень, що у 2,8 разу більше, ніж у 2015 році, з них до обласної державної адміністрації – 39, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 271, які надійшли на Урядову “гарячу лінію”, Секретаріату Верховної Ради України – 2.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками 9 місяців 2016 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 191 звернення, що у 1,6 разу більше аналогічного періоду 2015 року, з них надійшло поштою – 41, що на 1,1 разів менше відповідного періоду 2015 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 5, що у 4,4 разу менше 2015 року, 145 звернення - через Урядову “гарячу лінію”, що у 2,8 разу більше, ніж у 2015 році.  Надійшло 2 колективних звернень, проти 5 колективних звернень  аналогічного періоду 2015 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 178 звернень, що у 2,6 разу більше, ніж у 2015 році, з них до обласної державної адміністрації – 31, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 145, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”, Секретаріату Верховної Ради України – 2.

Сторінки

Підписатися на RSS - Підсумкові матеріали