ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

Міністерство соціальної політики в умовах установлення карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, в рамках дії Меморандуму між Міністерством соціальної політики України та Міжнародною благодійною організацією „Фонд Східна Європа” від 09 березня 2017 року про співпрацю в рамках реалізації спільного проекту „Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади”, провело роботу щодо доопрацювання програмного забезпечення електронного сервісу „Система попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії” (далі - електронний Сервіс) в частині надання можливості прикріплення в електронному вигляді сканованих документів до Заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України 02 травня 2018 року № 604 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 23 жовтня 2019 року № 1528), та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України 02 травня 2018 року № 604 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 21 листопада 2018 року № 1740).

В електронному Сервісі передбачено можливість приєднання файлу із сканованою копією документу, який належить до одного з зазначених видів (в .pdf -форматі):
- документи, які підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;
- договір оренди житлового приміщення;
- документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;
- довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;
- документи, що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах;
- інше.