Контроль за роботодавцями – забезпечення соціальних гарантій працюючих

Одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області є контроль за достовірністю відомостей про застрахованих осіб, поданих страхувальниками у своїй звітності. Адже, дані з системи персоніфікованого обліку використовуються для призначення пенсій та інших соціальних виплат: оплати лікарняних, допомоги у разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, допомоги по безробіттю тощо. У Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування накопичено актуальну інформацію про застрахованих осіб, заробітну плату працівників та дохід підприємців за період понад 17 років. Використовуючи можливості Інтегрованого комплексу інформаційних систем Пенсійного фонду України спеціалісти щомісячно аналізують інформацію за даними звітності платників про нарахування заробітної плати працівникам не менше мінімально встановленого розміру, здійснення доплати єдиного внеску, коректність відображення персональних даних та періодів трудових відносин.

У рамках контролю за достовірністю цих відомостей за 8 місяців 2018 року спеціалістами контрольно - перевірочної служби Головного управління проведено 1717 позапланових перевірок платників, під час яких проконтрольовано актуальність даних по 6208 застрахованих особах. Роботодавцями усунуто усі виявлені порушення. Під час перевірок фахівці здійснюють заходи щодо залучення мешканців області до числа користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, що дає можливість перевіряти заробітну плату, яку декларує роботодавець, стан сплати єдиного соціального внеску та свій страховий стаж.

 

Категорії статті РДА: