МОНЕТИЗАЦІЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ: ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

НА КОГО ПОШИРЮЄТЬСЯ МОНЕТИЗАЦІЯ СУБСИДІЙ?
Нова процедура нарахування субсидії поширюється на субсидіантів, які подали заяву про призначення субсидії у структурний підрозділ з питань соціального захисту населення починаючи з 01.01.19 та отримали рішення про нарахування субсидії від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення починаючи з 01.01.19.
ЩО МОЖНА ДІЗНАТИСЬ В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ ОЩАДБАНКУ ЗА ТЕЛЕФОНОМ 0 800 210 800?
  • суму перерахованих коштів за субсидією Ощадбанком на рахунки комунальних підприємств;
  • суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
  • перелік комунальних послуг, за якими відсутня інформація, і за якими потрібно сплатити згідно з квитанціями;
  • залишок субсидії на поточний день.
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ОПЛАТА ЖКП?
Щомісячно комунальні підприємства надають Ощадбанку дані щодо обсягів спожитих комунальних послуг кожним субсидіантом. На підставі цієї інформації Ощадбанк перераховує кошти за субсидією комунальним підприємствам.
Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде.
ЯКОГО ЧИСЛА ВІДБУВАЄТЬСЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ КОШТІВ ОЩАДБАНКОМ НА РАХУНКИ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ?
Ощадбанк перераховує кошти комунальним підприємствам до 18 числа кожного місяця.
ЗА ЯКІ ПОСЛУГИ Я МАЮ ДОПЛАТИТИ?
Протягом доби, після перерахування коштів Ощадбанком на рахунки комунальних підприємств, вам надійде SMS, у якому буде вказано послуги, за які потрібно доплатити власними коштами та розмір доплати. Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде. А в SMS надійде текст, що за такою послугою інформація відсутня. Ці кошти буде використано на інші комунальні послуги в наступні місяці. Оплачуйте послуги комунального підприємства згідно з квитанціями.
ЧОМУ Я НЕ ОТРИМАВ СМС З ПЕРЕЛІКОМ ПОСЛУГ ДЛЯ ОПЛАТИ?
Якщо ви з певних причин не отримали SMS від Ощадбанку, зверніться після 20-го числа до контакт-центру Ощадбанку за тел. 0 800 210 800.
Крім того, для одержувачів житлової субсидії будуть створені персональні кабінети, які будуть містити всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок субсидії, розмір нарахованої субсидії, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії (при надходженні інформації від постачальників комунальних послуг). Для доступу до персонального кабінету необхідно мати особистий мобільний телефон, на який буде відправлено спеціальний одноразовий код доступу.
У ЯКИХ ЧИСЛАХ Я МАЮ ЗДІЙСНИТИ ДОПЛАТУ?
Загальною нормою щодо терміну сплати є п. 18 постанови КМУ № 630 від 21.07.2005, в якому зазначено, що розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за послуги вноситься не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк.
ЯК ДІЗНАТИСЬ СУМУ ЗАЛИШКУ КОШТІВ?
Якщо ви споживали комунальні послуги ОЩАДно (на суму меншу, ніж розмір субсидії), то за поточний місяць вам буде сформовано залишок коштів. Він зберігатиметься та переноситиметься на наступний місяць – і так до завершення опалювального сезону.
Ця інформація доступна в контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.
ЧИ ЗМІНЮЄТЬСЯ СУМА ЗАЛИШКУ ПРОТЯГОМ РОКУ?
Розмір залишку може змінюватись щомісяця як у більший, так і в менший бік залежно від споживання послуг. Наприклад, якщо в цьому місяці спожито менший обсяг послуг, ніж у попередньому місяці, тоді розмір залишку збільшиться, і навпаки.

Категорії статті РДА: