Організація роботи для виплати недоотриманих коштів субсидій та пільг у зв’язку зі смертю отримувача

Відповідно до вимог Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерством праці та соціальної політики України № 464/156 від 28.04.2009 року (далі  - Інструкція) виплата недоотриманих коштів здійснюється  разовим дорученням.
Оформлення разових доручень для виплати недоотриманих коштів субсидій та пільг, у зв’язку зі смертю отримувача, здійснюється Херсонським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат після отримання із структурних підрозділів з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій, міських, районних у місті Херсоні рад (далі – Управління) відповідних рішень. Відпрацювання вищезазначених рішень відбувається виключно після отримання з центрів поштового зв’язку звітів про фактичну виплату.

У зв’язку з тим, що фінансування субсидій та пільг протягом року провадиться нерівномірно, виникає затримка термінів відпрацювання рішень Управлінь. Беручи до уваги те, що Управління є головними розпорядниками державних коштів для виплати субсидій, пільги рішення про виплату недоотриманих коштів за померлого направляються до Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат після фінансування місяця, за який виплачуються недоотримані кошти.

Категорії статті РДА: