Семінар-практикум для учителів мистецьких дисциплін

Нове освітнє середовище передбачає й новий зміст освіти, нові технології навчання і виховання, розвиток інтелектуальних здібностей дітей, щоб вивести кожного школяра на виховання культури творчого мислення. Саме тому 14 травня 2019 року на базі КЗ «Рубанівський опорний заклад ЗСО» та філії «Рубанівський заклад ЗСО І-ІІ ступенів» відбувся районний семінар для учителів мистецьких дисциплін «Формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках мистецьких дисциплін».
Сьогодні школа має готувати не лише носія знань, а й творчу особистість, яка здатна використовувати здобуті знання для конкурентоспроможної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, тобто формувати компетентну особистість. Тому сьогодні постає питання організації навчального процесу з точки зору компетентнісного підходу, а отже, й проблема компетентнісного підходу до управління процесом навчання є надзвичайно актуальною.
Розпочався захід з привітання учасників семінару учнями школи. Відкрила семінар методист районного методичного кабінету Малахова І. В., яка оголосила план роботи, провела вправу «Футболка» на активізацію учасників та визначення компетентностей.
Далі присутні відвідали урок Болгаріної А. Г., учителя образотворчого мистецтва КЗ «Рубанівський опорний заклад ЗСО І-ІІІ ступенів», у 5 класі на тему «Синтетичні види мистецтва: цирк. Ескіз циркової афіші», а також інтегрований урок Дурнєвої К. М., учителя музичного мистецтва та Яворської Л. М., учителя образотворчого мистецтва філії «Рубанівський заклад ЗСО І-ІІ ступенів», у 5 класі на тему: «Музика і циркове мистецтво. Мистецтво навколо нас».
Далі Кипра О. С., учитель образотворчого мистецтва КЗ «Князегригорівський заклад ЗСО І-ІІІ ступенів», продемонструвала учасникам майстер-клас «Формування предметних компетентностей на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. Застосування нетрадиційних технік малювання», під час виконання якого учасникам показала нестандартні прийоми, форми та методи малювання, які забезпечують ефективність роботи учнів на уроках.
На завершення учасники семінару заповнили технологічні карти оцінювання якості реалізації компетентісного підходу на уроках мистецьких дисциплін.