КП "ЦПМСД" Великолепетиської районної ради

ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ВІДЕОЗАПИСУ ЗАСІДАННЯ КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ

ПІД ЧАС ЗАСЛУХОВУВАННЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ

 

Пропозиції та співбесіда з учасником конкурсу АЛІ-ШАХ Гохаром Хазратовичем - https://www.youtube.com/watch?v=HSh-mD43DRE

Пропозиції та співбесіда з учасником конкурсу ШЕВЕЛЬ Тетяною Михайлівною - https://www.youtube.com/watch?v=qkxcd1nl1_A&t=2795s

Оголошення результатів конкурсного відбору - https://www.youtube.com/watch?v=Uiqg1R1cotE

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ЧЛЕНАМ КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ ТА КОНКУРСАНТАМ !!!

           Великолепетиська районна рада запрошує Вас до участі у другому засіданні конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на посаду головного лікаря "Великолепетиського Центру первинної медико-санітарної допомоги" Великолепетиської районної  ради Херсонської області, яке відбудеться 20 березня 2018 року о 14.00 в залі засідань районної ради.

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ

ПЕРШОГО ЗАСІДАННЯ КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ !!!

 

           14 березня 2018 року відбулося перше засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів на вакантну посаду головного лікаря «Великолепетиського Центру первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області.

           За результатами засідання комісії вирішено допустити до подальшої участі у конкурсі таких претендентів: Алі-Шах Гохара Хазратовича, Шевель Тетяну Михайлівну.

 



ПОВІДОМЛЕННЯ ЧЛЕНАМ КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ !!!
 
           Великолепетиська районна рада запрошує Вас до участі у засіданні конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів на посаду головного лікаря "Великолепетиського Центру первинної медико-санітарної допомоги" Великолепетиської районної  ради Херсонської обалсті, яке відбудеться 14 березня 2018 року о 14.00 в залі засідань районної ради.
 
 
 
УКРАЇНА
 
ВЕЛИКОЛЕПЕТИСЬКА РАЙОННА РАДА
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
Р І Ш Е Н Н Я
XXXIII сесії сьомого скликання
 
 
30.01.2018  № 387
 
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного
лікаря комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної
медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області   
 
 
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 9 статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» від 27 грудня 2017 року №1094, враховуючи висновки і рекомендації постійної комісії районної ради з питань гуманітарної політики, комунальної власності, етики, законності та правопорядку, районна рада
 
В И Р І Ш И Л А:
 
  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області.
2. Доручити голові районної ради сформувати склад конкурсної комісії для проведення конкурсного відбору, визначивши голову та секретаря комісії, про що видати відповідне розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію  районної ради з питань гуманітарної політики, комунальної власності, етики, законності та правопорядку.
 
 
Голова районної ради                                                                 Т. О. Верховська
 
УВАГА!
З 01 лютого 2018 року розпочату формування складу конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору головного лікаря комунального підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Великоелпетиської районної ради Херсонської області.
 
 

 

УКРАЇНА
ВЕЛИКОЛЕПЕТИСЬКА РАЙОННА РАДА
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної ради
 
21.02.2018                                                                                                             №  5                                                                                                
 
Про створення конкурсної комісії з
проведення конкурсного відбору головного
лікаря комунального підприємства
«Великолепетиський Центр первинної
медико-санітарної допомоги» Великолепетиської
районної ради Херсонської області
 

         Відповідно до статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 9 статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», на виконання вимог пункту 2 рішення ХХХІІІ сесії районної ради сьомого скликання від 30 січня 2018 року № 387 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області», враховуючи листи голови громадської ради при Великолепетиській районній державній адміністрації від 21 лютого 2018 року № 1, комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області» від 13 лютого 2018 року № 68/18Вих.
 
  1. Затвердити персональний склад конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору головного лікаря комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області, що додається.
  2. Головою комісії визначити заступника голови Великолепетиської районної ради Кононенка Павла Миколайовича.
  3. Секретарем комісії визначити першого заступника голови Великолепетиської районної державної адміністрації Трохименка Олександра Вікторовича.
  4. Конкурсній комісії провести конкурсний відбір згідно вимог чинного законодавства.
  5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.  
 
 
Голова районної ради                                                            Т.О.Верховська
 
                                                                                   Додаток
                                                                                   до розпорядження голови
                                                                                   районної ради
                                                                                   21.02.2018 № 5
 
Персональний склад конкурсної комісії з проведення
конкурсного відбору головного лікаря комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області
 
Голова комісії:
Кононенко
Павло Миколайович
заступник голови Великолепетиської районної ради;
 
Секретар комісії:
Трохименко
Олександр Вікторович
перший заступник голови Великолепетиської районної державної адміністрації;
 
Члени комісії:
Фесик
Олександр Михайлович
                         депутат Великолепетиської районної ради;
 
Таточенко
Юлія Василівна
завідувач Великолепетиської ЛА ЗПСМ КП «Великолепетиський ЦПМСД» Великолепетиської районної ради Херсонської області;
 
Заремба
Віктор Леонідович
медична сестра ЗПСМ Князегригорівської ЛА ЗПСМ КП «Великолепетиський ЦПМСД» Великолепетиської районної ради Херсонської області;
 
Павлов
Олександр Георгійович
завідувач Рубанівської ЛА ЗПСМ КП «Великолепетиський ЦПМСД» Великолепетиської районної ради Херсонської області;
 
Пуляєва
Валентина Миколаївна
член Громадської ради при Великолепетиській районній державній адміністрації;
 
Колокот
Максим Вікторович
член Громадської ради при Великолепетиській районній державній адміністрації;
 
Осоченко
Юрій Олексійович
член Громадської ради при Великолепетиській районній державній адміністрації.

 
Оголошення про конкурс
на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області
           Правові підстави проведення конкурсу:
- Постанова Кабінету Міністрів України  від 27 грудня 2017 року  № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я»;
- Рішення ХХХІІІ сесії районної ради VII скликання від 30 січня 2018 року № 387 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області».
           Назва підприємства:
Комунальне підприємство «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області.
           Юридичне та фактичне місцезнаходження:74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, вулиця Чкалова,8.
           Основними напрямками діяльності є: реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення на території Великолепетиського району Херсонської області заходів, спрямованих на забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою, забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.
Копія статуту (додаток 1);
Копія структури (додаток 2);
Копія кошторисних призначень для фінансової забезпеченості діяльності закладу (додаток 3).
            Документи для участі у конкурсі приймаються з 26 лютого  2018 року за адресою: 74502, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, вул. Соборна,6 (приміщення Великолепетиської районної ради, 2 поверх, приміщення приймальні голови районної ради). Документи для участі у конкурсі приймаються до 12 березня 2018 року включно.                                                 
Телефон для довідок 05543 2-10-62, електронна адреса vlrayrada@ukr.net.
 
Перелік документів,
що подаються претендентами для участі у конкурсі
  1. копія паспорта громадянина України;
  2. письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 4;
  3. резюме у довільній формі;
  4. автобіографія;
  5. копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
  6. згода на обробку персональних даних згідно з додатком 5;
  7. конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
  8. довідка МВС про відсутність судимості;
  9.  медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
  10.  попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 6;
  11.  заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 7;
  12.  підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“).
          Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
          Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три — п’ять років), в якому передбачаються:
план реформування закладу протягом одного року;
заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
 
Додаток 1
 
Додаток 5
до рішення XV сесії
районної ради VIІ скликання
від 30.09.2016 № 162
 
Додаток
до рішення IV сесії
районної ради VIІ скликання
_________________ № ____
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням  XV сесії
районної ради VII скликання 
від 30.09.2016  № 162
 
Голова районної ради
________________ Т. О. Верховська
 
 
 
 
 
 

 
СТАТУТ
комунального підприємства
«Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги
Великолепетиської районної ради
Херсонської області
(у новій редакції)
 
 
 
смт Велика Лепетиха 2016 рік
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Комунальне підприємство «Великолепетиський Центр  первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради  (далі – Центр) є комунальним підприємством охорони здоров’я Великолепетиської районної ради, що надає первинну медико-санітарну допомогу (далі – ПМСД) населенню Великолепетиського району Херсонської області.
1.2. Центр створений на підставі рішення ХХХ  сесії районної ради шостого скликання від 25  грудня  2012 року № 233.
1.3. Центр заснований на базі відокремленої частини майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад Великолепетиського району. Власником майна є Великолепетиська районна рада (далі – Власник). Представником власника є Великолепетиська районна рада (далі – Уповноважений орган управління).
1.4. Центр фінансується з районного бюджету, здійснює господарську діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.5. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також актами Власника та уповноваженого органу управління, а  також іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.
 
  1. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ.
 
2.1. Найменування:
повне українською мовою: комунальне підприємство «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиської районної ради Херсонської області;
скорочене українською мовою: КП « Великолепетиський ЦПМСД».
2.2.Місцезнаходження: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, вулиця Чкалова, 8.
 
  1. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ.
 
3.1. Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення на території Великолепетиського району Херсонської області заходів, спрямованих на:
- забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою;
-    забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.
3.2. Метою діяльності не може бути одержання і розподіл доходів (прибутків) серед засновників, членів органів управління, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску).
3.3. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:
- організаційно-методичне керівництво та координація діяльності структурних підрозділів Центру на території  Великолепетиського району з питань надання населенню доступної, своєчасної, якісної та ефективної первинної медико-санітарної допомоги;
- організація надання первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку;
-  проведення профілактичних щеплень;
- забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря, що надає первинну медико-санітарну допомогу (лікаря загальної практики – сімейного лікаря, дільничного терапевта, дільничного педіатра), у визначеному законодавством порядку;
- планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення;
- забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичних послуг населенню смт Велика Лепетиха та Великолепетиського району із закладами охорони здоров’я та установами, що надають вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (медичний маршрут пацієнта);
- організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторне-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
- забезпечення дотримання стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги;
- впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;
- організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги;
- проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
- направлення на МСЕК осіб із стійкою втратою працездатності;
- участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз'яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
- організація пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку;
- проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань, зменшення рівня ускладнень, інвалідності та смертності населення, в першу чергу від попереджувальних захворювань та станів;
- надання паліативної допомоги пацієнтам  на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів;
- координація впровадження та контроль за виконанням місцевих програм та заходів з питань удосконалення надання первинної медико-санітарної медичної допомоги;
- визначення проблемних питань надання первинної медико-санітарної допомоги на території смт Велика Лепетиха та Великолепетиського району та шляхів їх вирішення;
- розробка планів розвитку первинної медико-санітарної допомоги на території Великолепетиського району;
- проведення спільно з санітарно-епідеміологічною службою профілактичних та протиепідемічних заходів;
- визначення потреби структурних підрозділів Центру та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
- моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
- здійснення закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та інвентарю, інших засобів, необхідних для функціонування Центру та його підрозділів;
- моніторинг виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення населення первинною медико-санітарною допомогою;
- вивчення, аналіз і прогнозування показників стану здоров'я населення та участь у розробці заходів, спрямованих на збереження і покращення здоров’я населення;
- забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру;
-   медична практика;
- придбання, перевезення, зберігання, використання та знищення наркотичних засобів, їх аналогів або прекурсорів, замісників їх аналогів, прекурсорів, отруйних чи сильнодіючих речовин або отруйних чи сильнодіючих засобів, психотропних речовин за наявності ліцензії на здійснення відповідних видів діяльності у Центрі, амбулато-ріях як його відокремлених підрозділах у відповідності до чинного законодавства ( на момент створення Центру - постанова Кабінету Міністрів України від 3 червня 2009 року № 589 «Про затвердження Порядку провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом»).
- інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.
3.4. Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
 
  1. ПРАВОВИЙ СТАТУС
 
4.1. Центр є юридичною особою публічного права.
4.2. Центр є неприбутковою установою.
4.3. Центр володіє та користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
4.4. Центр здійснює господарську діяльність.
4.5. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.6. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.7. Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі (в іноземній валюті), круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.8. Держава та уповноважений орган управління не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями держави та Засновника, окрім випадків передбачених законодавством.
4.9. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
 
  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ.
 
5.1. Центр має право:
5.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
5.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
5.1.3. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
5.1.4. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
5.1.5. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
5.1.6. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
5.2. Центр:
5.2.1. Здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
5.2.2. Придбаває матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;
5.2.3. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.2.4. Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
 
 
  1. УПРАВЛІННЯ.
 
6.1. Управління  здійснюється відповідно до цього Статуту та чинного законодавства.
6.2. Великолепетиська районна державна адміністрація (Виконавчий орган управління) забезпечує реалізацію Підприємством державної політики в галузі медицини.
6.3. Поточне керівництво діяльності Підприємством здійснює керівник (далі - головний лікар), який призначається та звільняється з посади сесією Великолепетиської районної ради за погодженням голови  Великолепетиської районної державної адміністрації  та  департаменту охорони здоров`я Херсонської обласної державної адміністрації з дотриманням порядку передбаченого Положенням про порядок призначення та звільнення керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що підпорядковані Великолепетиській районній раді Херсонської області та їх філій, дочірніх підприємств, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів. 
6.3. Головний лікар Центру:
6.3.1. Безпосередньо підпорядковується Уповноваженому та Виконавчому органам управління, департаменту охорони здоров'я Херсонської обласної державної адміністрації та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій.
6.3.2. Діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру у межах та у визначеному законодавством та статутом порядку.
6.3.3. Розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту.
6.3.4. Укладає договори (у тому числі щодо надання первинної медико-санітарної допомоги), видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку.
6.3.5. У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру.
6.3.6. Призначає своїх заступників та розподіляє обов'язки між ними.
6.3.7. Визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників, штатний розпис та подає їх на затвердження до уповноваженого органу управління.(райрада)
6.3.8. Затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів.
6.3.9. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
6.3.10. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат не передбачених колективним договором та законодавством умовах.
6.3.11. Укладає колективний договір з працівниками від імені уповноваженого органу управління.
6.3.12. Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
6.4. Головний лікар Центру, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.
6.5. Головний лікар Центру, його заступники та керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють оперативне керівництво Центром та його підрозділами.
6.6. Головний лікар Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
 
  1. СТРУКТУРА ЦЕНТРУ.
 
7.1. Структурними підрозділами Центру є:
7.1.1Адміністративно-управлінський підрозділ (смт Велика Лепетиха, вул. Чкалова, 8).
7.1.2 Господарсько-обслуговуючий підрозділ (смт Велика Лепетиха, вул. Чкалова, 8).
7.1.3 Лікувально – профілактичні підрозділи:
 1. Великолепетиська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини (розташована в будівлі поліклініки ЦРЛ - вул. Островського, 11 та в адміністративній будівлі ЦПМСД  вул. Чкалова, 8), до її складу входять:
  • 3 дільниці сімейної медицини ;
  • 4 педіатричні дільниці.
2. Рубанівська лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Рубанівка, вул. Лікарняна, 1),  в її складі:
 2 дільниці сімейної медицини;
- Веселівський медичний пункт тимчасового базування(с. Веселе);
 3. Малолепетиська  лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Мала Лепетиха, вул. Кірова, 13),
її підрозділ:
- Дмитрівський медичний пункт тимчасового базування(с. Дмитрівка);
 4. Князе-Григорівська  лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Князе-Григорівка, вул. Фрунзе) її підрозділ:
- Середнянський фельдшерський пункт  ( с. Середнє);
          5. Миколаївська лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Миколаївка, вул. Леніна, 15), її підрозділ:
- Демидівський фельдшерський пункт(с. Демидівка);
- Костянтинівський фельдшерський пункт ( с. Костянтинівка);
- Катеринівський фельдшерський пункт (с. Катеринівка);
- Запорізький фельдшерський пункт (с. Запоріжжя);
7.2. Порядок внутрішньої організації структурних підрозділів Центру затверджуються керівником Центру та даним Статутом.
7.3. Штати Центру встановлюються у визначеному порядку.
 
8. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ.
 
8.1. Майно Центру становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
8.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад району  і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.
8.3.Джерелами формування майна Центру є:
8.3.1. Кошти місцевого бюджету.
8.3.2. Власні надходження Центру:
- від господарської та/або виробничої діяльності;
- за оренду майна;
- від реалізації майна;
8.3.3. Інші власні надходження Центру.
8.3.4. Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.
8.3.5. Надходження коштів на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.
8.3.6. Інші джерела не заборонені законодавством.
8.4. Центр має право:
- передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, у тому числі філіями та відділеннями, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним майно згідно із законодавством та за погодженням з Власником;
- за погодженням з Власником реалізувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку.
8.5. Структура, штатний розпис та кошторис Центру затверджуються уповноваженим органом управління за поданням керівника Закладу.
8.6. Фінансування Центру:
- фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому порядку за рахунок місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;
- перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідними органами та Власником у визначеному законодавством порядку.
8.7. Центр самостійно здійснює кадрову політику, оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.
Керівництво Центру несе відповідальність перед уповноваженним органом та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
 
9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ.
 
9.1. Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності- вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.
Центр зобов'язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
9.2. Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом.
9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися головний лікар Центру. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
9.5. Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається головному лікарю Центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти місцевого бюджету.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення головного лікаря Центру визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим органом управління.
Преміювання головного лікаря Центру та його заступників, встановлення їм надбавок та доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням уповноваженого органу управління у межах наявних коштів на оплату праці.
9.8. Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
9.9. Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
 
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ.
 
10.1. Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Власника, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду.
10.2. У разі реорганізації  або ліквідації Центру здійснюється передача активів іншій організації того ж виду діяльності або в бюджет.
10.3. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Власником або за рішенням суду.
10.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.
10.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.
10.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром.
10.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
10.8. Працівникам Центру, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
10.9. Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
 
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ.
 
11.1. Статут Центру затверджується Власником після відповідного погодження з уповноваженим органом управління. Зміни та доповнення до нього вносяться Власником за пропозицією:
- голови районної ради або його заступника;
- постійних комісій районної ради, окремих депутатів;
- уповноваженого органу управління;
- трудового колективу.
11.2. Зміни і доповнення до Статуту набувають чинності з моменту їх державної реєстрації та внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
11.3. Цей Статут складено у чотирьох примірниках і знаходиться
- перший примірник – у Власника;
- другий примірник – у Центрі;
- третій примірник  - в уповноваженого органу управління;
- четвертий примірник – у державного реєстратора.
Кожен Статут має однакову юридичну силу.
 
Головний лікар
КП «Великолепетиський ЦПМСД»                                        Т.М. Шевель
 

                                                                                              Додаток 2

 

Структура

комунального підприємства «Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Великолепетиська районна рада Херсонської області

 

Структурними підрозділами Центру є:

Адміністративно-управлінський підрозділ (смт Велика Лепетиха, вул. Чкалова, 8).

Господарсько-обслуговуючий підрозділ (смт Велика Лепетиха, вул. Чкалова, 8).

Лікувально – профілактичні підрозділи:

Великолепетиська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини (розташована в будівлі поліклініки ЦРЛ - вул. Островського, 11 та в адміністративній будівлі ЦПМСД  вул. Чкалова, 8), до її складу входять:

  • 3 дільниці сімейної медицини ;

  • 4 педіатричні дільниці.

Рубанівська лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Рубанівка, вул. Лікарняна, 1),  в її складі:

 2 дільниці сімейної медицини;

- Веселівський медичний пункт тимчасового базування(с. Веселе);

Малолепетиська  лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Мала Лепетиха, вул. Кірова, 13),

її підрозділ:

- Дмитрівський медичний пункт тимчасового базування(с. Дмитрівка);

Князе-Григорівська  лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Князе-Григорівка, вул. Фрунзе) її підрозділ:

- Середнянський фельдшерський пункт  ( с. Середнє);

         Миколаївська лікарська амбулаторія загальної практики – сімейної медицини (с. Миколаївка, вул. Леніна, 15), її підрозділ:

- Демидівський фельдшерський пункт(с. Демидівка);

- Костянтинівський фельдшерський пункт ( с. Костянтинівка);

- Катеринівський фельдшерський пункт (с. Катеринівка);

- Запорізький фельдшерський пункт (с. Запоріжжя);

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
28 січня 2002 року № 57
(у редакції наказу Міністерства фінансів України
04.12.2015 № 1118)
 
         
  3 301 600 грн.00коп.Три мільйони триста одна тисяча шістсот грн.00коп
 
  (сума словами і цифрами)
  Заступник голови Великолепетиської районної державної адміністрації
  (посада)                      
      І.Г. Бойко
  (підпис) (ініціали і прізвище)
  15.01.2018 р.    
  (число, місяць, рік)   М.П.
         
 КОШТОРИС
на 2018 рік
                        38413170  КП "Великолепетиський Центр первинної медико-санітарної допомоги" Великолепетиської районної ради Херсонської області
(код за ЄДРПОУ та найменування  бюджетної установи)
смт  Велика Лепетиха Великолепетиського району Херсонської області
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету  МІСЦЕВИЙ
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету  02   РДА
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету  
(код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (код та назва Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів / Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу)*    0212111  "Первинна медико-санітарна допомога")
         
        (грн.)
Найменування Код Усього на рік РАЗОМ
Загальний фонд Спеціальний фонд
1 2 3 4 5
НАДХОДЖЕННЯ - усього х 3 289 600,00 12 000,00 3 301 600,00
Надходження коштів із загального фонду бюджету х 3 289 600,00 х 3 289 600,00
Надходження коштів із спеціального фонду бюджету, у тому числі: х - 12 000,00 12 000,00
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 25010000 х   -
(розписати за підгрупами)     - -
плата від оренди майна  25010300   12 000,00 12 000,00
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ 25020000 х - -
(розписати за підгрупами)     - -
інші надходження, у тому числі:   х - -
інші доходи (розписати за кодами класифікації доходів бюджету)   х - -
фінансування (розписати за кодами класифікації фінансування бюджету  за типом боргового зобов'язання)   х - -
повернення кредитів до бюджету (розписати за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, класифікації кредитування бюджету)   х    
  х ** **
ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього х 3 289 600,00 12 000,00 3 301 600,00
Поточні видатки 2000 3 289 600,00 12 000,00 3 301 600,00
Оплата праці 2110 - - -
Заробітна плата 2111   - -
Грошове забезпечення військовослужбовців 2112 - - -
Нарахування на оплату праці 2120   - -
Використання товарів і послуг 2200 3 289 600,00 12 000,00 3 301 600,00
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 2210     -
Медикаменти та перев'язувальні матеріали 2220   - -
Продукти харчування 2230 - - -
Оплата послуг (крім комунальних) 2240     -
Видатки на відрядження 2250     -
Видатки та заходи спеціального призначення 2260 - - -
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2270 - - -
Оплата теплопостачання 2271 - - -
Оплата водопостачання та водовідведення 2272   - -
Оплата електроенергії 2273   - -
Оплата природного газу 2274 - - -
Оплата інших енергоносіїв 2275   - -
Оплата енергосервісу  2276 - - -
Дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм 2280 3 289 600,00 12 000,00 3 301 600,00
Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм 2281 - - -
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 2282 3 289 600,00 12 000,00 3 301 600,00
Обслуговування боргових зобов'язань 2400 - - -
Обслуговування внутрішніх боргових зобов'язань 2410 - - -
Обслуговування зовнішніх боргових зобов'язань 2420 - - -
Поточні трансферти 2600 - - -
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 2610 - - -
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 2620 - - -
Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям 2630 - - -
Соціальне забезпечення 2700 - - -
Виплата пенсій і допомоги 2710 - - -
Стипендії 2720 - - -
Інші виплати населенню 2730   - -
Інші поточні видатки 2800 -   -
Капітальні видатки 3000 - - -
Придбання основного капіталу 3100 - - -
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 3110 - - -
Капітальне будівництво (придбання) 3120 - - -
Капітальне будівництво (придбання) житла 3121 - - -
Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів 3122 - - -
Капітальний ремонт 3130 - - -
Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень) 3131 - - -
Капітальний ремонт інших об'єктів 3132 - - -
Реконструкція та реставрація 3140 - - -
Реконструкція житлового фонду (приміщень) 3141 - - -
Реконструкція та реставрація інших об'єктів 3142 - - -
Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури 3143 - - -
Створення державних запасів і резервів 3150 - - -
Придбання землі та нематеріальних активів 3160 - - -
Капітальні трансферти 3200 - - -
Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 3210 - - -
Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів 3220 - - -
Капітальні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям 3230      
Капітальні трансферти населенню 3240 - - -
Надання внутрішніх кредитів  4110 - -  
Надання кредитів органам державного управління інших рівнів  4111 - - -
Надання кредитів підприємствам, установам, організаціям  4112 - - -
Надання інших внутрішніх кредитів  4113 - - -
Надання зовнішніх кредитів  4210 - - -
Нерозподілені видатки 9000 - - -
         
Головний лікар КП "Великолепетиський ЦПМСД"     Т.М.Шевель
  (підпис)   (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер КП "Великолепетиський ЦПМСД"     Н.Ф.Клепка
  (підпис)   (ініціали і прізвище)
15.01.2018р.      
(число, місяць, рік)        
погоджено        
Начальник фінансового управління      І. Ю. Мамаєва
М.П.***        
         
* До запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів проставляються код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів.
** Сума проставляється за кодом відповідно до класифікації кредитування бюджету та не враховується у рядку "НАДХОДЖЕННЯ - усього".
*** Заповнюється розпорядниками нижчого рівня, крім головних розпорядників та національних вищих навчальних закладів, яким безпосередньо встановлені призначення у державному бюджеті.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України 28 січня 2002 року № 57 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 26 листопада 2012 року № 1220) 

 

Затверджений у сумі _3 301 600  грн.00коп.  

Три мільйони триста одна тисяча шістсот грн. 00 коп.
                 (сума словами і цифрами)
Заступник голови Великолепетиської районної державної адміністрації__________________________
                                   (посада)
_________________І. Г. Бойко_________
           (підпис)           (ініціали і прізвище)
____15.01.2018 р.__________
         (число, місяць, рік)                      М. П.

 

Погоджено**
Начальник фінансового управління

Великолепетиської районної державної адміністрації
                         (посада)
________________І. Ю. Мамаєва______
    (підпис)                 (ініціали і прізвище)
__15.01.2018р.______
  (число, місяць, рік)              М. П. 

 

ПЛАН ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
НА _2018__ РІК
38413170 КП «Великолепетиський  Центр первинної медико-санітарної допомоги»
Великолепетиської районної ради Херсонської області________________
                                     (код за ЄДРПОУ та найменування одержувача/бюджетної установи)
_смт Велика Лепетиха  Великолепетиського району Херсонської області________________
                                                                 (найменування міста, району, області) 
Вид бюджету _____районний_____________________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету ___02   РДА _______________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету _____________
(код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (код та назва Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів / Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу)1) __0212111 Первинна медико-санітарна допомога,
код економічної класифікації видатків бюджету / код класифікації кредитування бюджету ___2282__.           
 (грн.)

з/п
Показники
Загальний фонд
Спеціальний фонд
Разом
1
2
3
4
5
ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього
3289600,00
12000,00
3301600,00
1.1 
Поточні видатки
3289600,00
12000,00
3301600,00
 
Оплата праці
1687000,00
 
1687000,00
 
Нарахування на оплату праці
372000,00
 
372000,00
 
Предмети,матеріали,обладнання та інвентар
54300,00
1500,00
55800,00
 
Медикаменти та перев’язувальні матеріали
185800,00
 
185800,00
 
Оплата послуг (крім комунальних)
20000,00
 10000,00
30000,00
 
Видатки на відрядження
43000,00
          500,00
43500,00
 
Оплата водопостачання
        900,00
 
 
900,00
 
 
Оплата електроенергії
158300,00
 
158300,00
 
Оплата інших енергоносіїв
218000,00
 
218000,00
 
Соціальне забезпечення
550300,00
 
550300,00
 
Головний лікар                                 _______________Т.М.Шевель___________
                                                                                                                                              (підпис)         (ініціали і прізвище) 
Головний бухгалтер                                            ________________Н.Ф. Клепка_________
                                                                                                                                                (підпис)         (ініціали і прізвище) 
                             __15.01.2018 р._______
М. П.***                  (число, місяць, рік)
 
* Форма плану використання бюджетних коштів заповнюється за повною економічною класифікацією видатків та кредитування без зазначення цифрових кодів, у разі потреби може бути доповнена іншими показниками.
** План використання бюджетних коштів затверджується одержувачами бюджетних коштів та погоджується розпорядниками коштів. Для вищих навчальних закладів та наукових установ, закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну допомогу план використання бюджетних коштів підписується керівником установи та затверджується у порядку, встановленому для затвердження кошторисів. 
*** Заповнюється розпорядниками нижчого рівня, крім головних розпорядників та національних вищих навчальних закладів, яким безпосередньо встановлені призначення у державному бюджеті.
 1 До запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів проставляються код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів.
Додаток 4
 
                                                                                         Голові конкурсної комісії ______________
                                                                                         ____________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
                                                                                         ____________________________________
                                                                                         ____________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
                                                                                         який (яка) проживає за адресою:
                                                                                         ____________________________________
                                                                                         ____________________________________,
                                                                                         ____________________________________
(номер контактного телефону)
                                                                                         e-mail _________________@ ___________
                                                                                        (заповнюється друкованими літерами)
 
ЗАЯВА
                                                                                                    Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади _____
                                                                                                    ________________________________________________________________
(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
                                                                                                    Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
                                                                                                    Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом
                                                                                                    (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):
                                                                                                      □ надсилання листа на зазначену адресу;
                                                                                                      □ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
                                                                                                      □ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
                                                                                                      □  _______________________________________________________.
(в інший доступний спосіб)*
 
 
                                                                                                     ___ __________ 20___ р.                                 ___________________
                                                                                                                                                          (підпис)
 
 
_______
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
 
Додаток 5
 
ЗГОДА
на обробку персональних даних
 
                                                                                                   Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
                                                                                                   народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
                                                                                                   (серія ___ № ________), виданий ____________________________________
                                                                                                   ________________________________________________________________,
                                                                                                   відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:
                                                                                                   обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та                                                                                                                     кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце                                                                                                             проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
                                                                                                   використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі                                                                                                                           використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а                                                                                                           також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із                                                                                                         персональними даними (стаття 10 Закону);
                                                                                                   поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу                                                                                                     (стаття 14 Закону);
                                                                                                   доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої                                                                                                         особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
                                                                                                   Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали                                                                                                       відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
 
                                                                                                    ______ ______________20___ р.                              __________________
                                                                                                                                                               (підпис)
 
                                                                      Додаток 6
 
 
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України
“Про запобігання корупції”
 
Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).
 
 
 
____ __________20___ р.      ________________     ___________________
                                                          (підпис)                  (прізвище, та ініціали)
 
Додаток 7
 
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
 
Прізвище, ім’я, по батькові
Місце роботи
Номер контактного телефону
Електронна адреса
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
 
1. Чи наявні  поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами:
 
  1. акції, облігації та інші цінні папери?
_____________________________________________
_____________________________________________
так**  ні 
  1. комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?                               
_____________________________________________
_____________________________________________
           
так**  ні 
2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на:
 
  1. патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?
_____________________________________________
_____________________________________________
           
так**  ні 
  1. запатентоване ноу-хау?
_____________________________________________
_____________________________________________
так**  ні 
3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?
_____________________________________________
_____________________________________________
           
так**  ні 
4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?
_____________________________________________
_____________________________________________
           
так**  ні 
5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися  посади (назва посади)?
_____________________________________________
_____________________________________________
           
так**  ні 
6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?
_____________________________________________
_____________________________________________
           
так**  ні 
 
 
 
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
 
____  _______ 20___ р.                                                               ________________
                                                                                                                      (підпис)
____________
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).
Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.
** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.
_____________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наразі нема вмісту класифікованого цим терміном.

Підписатися на RSS - КП "ЦПМСД" Великолепетиської районної ради