Підсумкові матеріали

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2020 року

У першому півріччі 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 95 (-11) звернень, що на 11 звернень менше, ніж у відповідному періоді 2019 року, з них надійшло: поштою – 80 (-8), що на 8 звернень менше, ніж у аналогічному періоді 2019 року, з них 62 (+2) – на Урядову “гарячу лінію”, що на 2 звернення більше, ніж у першому півріччі 2019 року, особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 15 (-3), що на 3 звернень менше, ніж у відповідному періоді 2019 року, 7 звернень надійшло на «гарячу» телефонну лінію голови районної державної адміністрації. Надійшло 1 колективне звернення, проти 4 колективних звернень у аналогічному періоду 2019 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 73 (-8) звернення, що на 8 звернень менше, ніж у першому півріччі 2019 року, з них від обласної державної адміністрації – 9 (7 – на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 62 (62 – надійшли на Урядову “гарячу лінію”, Офісу Президента України – 2.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2020 року

У І кварталі 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 39 (-16) звернень, що на 12 звернень менше, ніж у 2019 році, з них надійшло: поштою – 26 (-14), що на 14 звернень менше, ніж у 2019 році, з них 20 (-4) – на Урядову “гарячу лінію”, що на 4 звернення менше, ніж у 2019 році, особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 10 (-5), що на 5 звернень менше 2019 року, 3 звернення надійшло на «гарячу» телефонну лінію голови районної державної адміністрації. Колективних звернень не надходило, проти 2 колективних звернень у 2019 році. Від вищестоящих органів влади надійшло 25 (-15) звернень, що на 15 звернень менше, ніж у 2019 році, з них від обласної державної адміністрації – 3 (2 – на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 20 (20 – надійшли на Урядову “гарячу лінію”, Офісу Президента України – 2.
Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців селища Велика Лепетиха – 17, від жителів: с. Рубанівка – 6, Малолепетиської сільської ради – 3, Князегригорівської сільської ради – 2, Демидівської сільської ради – 4, 7 звернень – від громадян інших областей та районів.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У 2019 РОЦІ

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 208 (-17) звернень, що на 17 звернень менше, ніж у 2018 році, з них надійшло: поштою – 176 (-11), що на 11 звернень менше, ніж у 2018 році, з них 104 (-18) – на Урядову “гарячу лінію”, що на 18 звернень менше, ніж у 2018 році, особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 32 (-6), що на 6 звернень менше 2018 року. Надійшло 7 (-2) колективних звернень проти 9 колективних звернень у 2018 році. Від вищестоящих органів влади надійшло 141 (-8) звернень, що на 8 звернень менше, ніж у 2018 році, з них від обласної державної адміністрації – 31 (15 – на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1, 104 – надійшли на Урядову “гарячу лінію”, Офісу Президента України – 5.
Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців селища Велика Лепетиха – 75, від жителів: с. Рубанівка – 55, Малолепетиської сільської ради – 27, Князегригорівської сільської ради – 24, Катеринівськаї сільської ради – 6, Миколаївської – 6 та 15 звернень – від громадян інших областей та районів.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у вересні 2019 року

У вересні 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 17 звернень громадян, з них: 10, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 2 – на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації, 3 – надійшло на особистому прийомі, 2 – безпосередньо до органу.
Від жителів смт Велика Лепетиха надійшло 5 звернень, громадян турбували питання: правомірності закриття у районній лікарні кабінету профілактичних оглядів, отримання соціальної допомоги на дітей, які перебувають під опікою, виплата соціальної допомоги при народженні дитини, відсутності водопостачання у багатоквартирному будинку, розгляду поданого звернення.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у серпні 2019 року

У серпні 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 13 звернень громадян, з них: 9, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 1 – на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації, 3 – надійшло поштою.
Від жителів смт Велика Лепетиха надійшло 4 звернення, громадян турбували питання: вивозу сміття, функціонування у селищі міні-свиноферм, повернення документа, що засвідчує статус одинокої матері.
Мешканці с. Рубанівка подали 3 звернення, в яких порушили питання: вивозу сміття, отримання соціальної допомоги при народженні дитини, невиплата орендної плати.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у травні 2019 року

У травні 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 20 звернень громадян, з них: 16, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 1 – на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації, 3 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 10, громадян турбували питання: вивозу сміття, призначення, виплати соціальних допомог, причини відмови у призначенні житлової субсидії, виплати відшкодування за утримання молодняка великої рогатої худоби, призначення житлової субсидії та призначення житлової субсидії за рішенням комісії, стану розгляду попереднього звернення.
Мешканці с. Рубанівка подали 7 звернень, в яких порушили питання: відсутності у селі ветеринарного лікаря, відмови у наданні путівки на оздоровлення дітей, виплати соціальних допомог та відновлення їх виплат, бездіяльності керівництва сільської ради.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у лютому 2019 року

У лютому 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення громадян, з них: 9, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 4 – подано заявниками, 6 –  на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 9, громадян турбували питання: призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, призначення житлової субсидії, умови призначення житлової субсидії, підвищення розміру призначеної соціальної допомоги, виділення земельної ділянки учасникам АТО для ведення особистого селянського господарства.
Мешканці с. Рубанівка подали 4 звернення, в яких порушили питання: достовірності даних про доходи від реалізації молока, виділення земельної ділянки учасникам АТО для ведення особистого селянського господарства, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, графіка роботи лікарняної аптеки.

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2018 році

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 225 (+ 15) звернень, що на 15 звернень більше, ніж у 2017 році, з них надійшло: поштою – 187 (-2), що на 2 звернення менше, ніж у 2017 році, з них 122 (-10) – на Урядову “гарячу лінію”, що на 10 звернень менше, ніж у 2017 році, особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 38 (+17), що у 1,8 разу більше 2017 року. Надійшло 9 (+6) колективних звернень проти 3 колективних звернень у 2017 році. Від вищестоящих органів влади надійшло 149 (-24) звернень, що у 1,2 разу менше, ніж у 2017 році, з них від обласної державної адміністрації – 24 (16 – на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 124, 122 – надійшли на Урядову “гарячу лінію”, Адміністрації Президента України – 1.
Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців смт Велика Лепетиха – 105 та від жителів: с. Рубанівка – 65, с. Мала Лепетиха – 19, с. Князе- Григорівка – 14, с. Демидівка – 2, с. Миколаївка – 3, с. Катеринівка – 5 та 12 звернень – від громадян інших областей та районів.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у листопаді 2018 року

У листопаді 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 14 звернень громадян, з них: 5, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 7 – письмових, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 10, громадян турбували питання: призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, виплата готівкою житлової субсидії, умови призначення житлової субсидії, вжиття заходів до протиправної поведінки сусіда, поновлення на посаді працівника, необхідності проведення обстеження сина, зарахування періоду сплати єдиного соціального внеску до трудового стажу, ремонту каналізаційної системи багатоквартирного житлового будинку.
Мешканці с. Рубанівка подали звернення, в якому порушили питання придбання шкільного автобусу.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у жовтні 2018 року

У жовтні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 15 звернень громадян, з них: 11, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 3 – письмових, 1 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 8, громадян турбували питання: реєстрація місця проживання дитини, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, виплата готівкою житлової субсидії, перевірка інформації у демографічному реєстрі, вжиття хаходів до протиправної поведінки сусіда, перевірка роботи АЗП.
Мешканці с. Рубанівка подали 6 звернень та порушили питання: виплати готівкою житлової субсидії, роз’яснення причини відмови у призначенні соціальних допомог.  
Жителька с. Мала Лепетиха звернулася за роз’ясненням причин відмови у призначенні соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Сторінки

Підписатися на RSS - Підсумкові матеріали