Підсумкові матеріали

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у травні 2019 року

У травні 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 20 звернень громадян, з них: 16, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 1 – на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації, 3 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 10, громадян турбували питання: вивозу сміття, призначення, виплати соціальних допомог, причини відмови у призначенні житлової субсидії, виплати відшкодування за утримання молодняка великої рогатої худоби, призначення житлової субсидії та призначення житлової субсидії за рішенням комісії, стану розгляду попереднього звернення.
Мешканці с. Рубанівка подали 7 звернень, в яких порушили питання: відсутності у селі ветеринарного лікаря, відмови у наданні путівки на оздоровлення дітей, виплати соціальних допомог та відновлення їх виплат, бездіяльності керівництва сільської ради.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у лютому 2019 року

У лютому 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення громадян, з них: 9, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 4 – подано заявниками, 6 –  на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 9, громадян турбували питання: призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, призначення житлової субсидії, умови призначення житлової субсидії, підвищення розміру призначеної соціальної допомоги, виділення земельної ділянки учасникам АТО для ведення особистого селянського господарства.
Мешканці с. Рубанівка подали 4 звернення, в яких порушили питання: достовірності даних про доходи від реалізації молока, виділення земельної ділянки учасникам АТО для ведення особистого селянського господарства, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, графіка роботи лікарняної аптеки.

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2018 році

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 225 (+ 15) звернень, що на 15 звернень більше, ніж у 2017 році, з них надійшло: поштою – 187 (-2), що на 2 звернення менше, ніж у 2017 році, з них 122 (-10) – на Урядову “гарячу лінію”, що на 10 звернень менше, ніж у 2017 році, особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 38 (+17), що у 1,8 разу більше 2017 року. Надійшло 9 (+6) колективних звернень проти 3 колективних звернень у 2017 році. Від вищестоящих органів влади надійшло 149 (-24) звернень, що у 1,2 разу менше, ніж у 2017 році, з них від обласної державної адміністрації – 24 (16 – на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 124, 122 – надійшли на Урядову “гарячу лінію”, Адміністрації Президента України – 1.
Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців смт Велика Лепетиха – 105 та від жителів: с. Рубанівка – 65, с. Мала Лепетиха – 19, с. Князе- Григорівка – 14, с. Демидівка – 2, с. Миколаївка – 3, с. Катеринівка – 5 та 12 звернень – від громадян інших областей та районів.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у листопаді 2018 року

У листопаді 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 14 звернень громадян, з них: 5, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 7 – письмових, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 10, громадян турбували питання: призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, виплата готівкою житлової субсидії, умови призначення житлової субсидії, вжиття заходів до протиправної поведінки сусіда, поновлення на посаді працівника, необхідності проведення обстеження сина, зарахування періоду сплати єдиного соціального внеску до трудового стажу, ремонту каналізаційної системи багатоквартирного житлового будинку.
Мешканці с. Рубанівка подали звернення, в якому порушили питання придбання шкільного автобусу.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у жовтні 2018 року

У жовтні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 15 звернень громадян, з них: 11, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 3 – письмових, 1 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 8, громадян турбували питання: реєстрація місця проживання дитини, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, виплата готівкою житлової субсидії, перевірка інформації у демографічному реєстрі, вжиття хаходів до протиправної поведінки сусіда, перевірка роботи АЗП.
Мешканці с. Рубанівка подали 6 звернень та порушили питання: виплати готівкою житлової субсидії, роз’яснення причини відмови у призначенні соціальних допомог.  
Жителька с. Мала Лепетиха звернулася за роз’ясненням причин відмови у призначенні соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у вересні 2018 року

У вересні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 28 звернень громадян, з них: 16, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 4 – письмових, 7 – на особистому прийомі, 1 – надійшло на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 18, громадян турбували питання: реєстрація місця проживання дитини, виплата соціальної допомоги одиноким матерям, призначення і виплата соціальної допомоги одиноким матерям, отримання грошової компенсації за неспожиту електроенергію, відмови селищної ради у видачі довідки, проведення санітарної обробки приміщення навчального закладу, правомірності діяльності благодійного фонду І. Колихаєва, виплата готівкою житлової субсидії, відновлення роботи каналізаційної системи багатоквартирного будинку, покращення умов роботи КП «Великолепетиський центр первинної медико-санітарної допомоги», призначення житлової субсидії, надання матеріальної допомоги, відновлення електропостачання, здійснення підприємницької діяльності, надання гуманітарної допомоги учасникам АТО.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками 9 місяців 2018 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 176 (+18) звернень, що в 1,1 разу більше аналогічного періоду 2017 року, з них надійшло поштою – 142 (-1), що на 1 звернення менше відповідного періоду 2017 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 34 (+19), що у 2,3 разу більше 2017 року, 98 (-7) звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що на 7 звернень менше, ніж у аналогічному періоді 2017 року. Надійшло 6 колективних звернень, у звітному періоді 2017 року надійшло 1 колективне звернення. Від вищестоящих органів влади надійшло 111 (-23) звернень, що у 1,2 разу менше, ніж у відповідному періоді 2017 року, зокрема до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 100 (98 звернень, які надійшли на Урядову “гарячу лінію”), обласної державної адміністрації – 11.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками І півріччя 2018 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 115 (+4) звернень, що на 4 звернення більше аналогічного періоду 2017 року, з них надійшло поштою – 88 (-5), що на 5 звернень менше відповідного періоду 2017 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 27 (+), що у 1,5 разу більше 2017 року, 51 (-21) звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що у 1,4 разу менше, ніж у 2017 році. Надійшло 3 колективних звернень, у 2017 році колективних звернень не надходило. Від вищестоящих органів влади надійшло 62 (-23) звернення, що у 1,4 разу менше, ніж у 2017 році, зокрема до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 53 (51 звернень, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), обласної державної адміністрації – 9.
Найбільша кількість звернень надійшло від мешканців селища Велика Лепетиха – 48 та від жителів: с. Рубанівка – 39, с. Мала Лепетиха – 10, с. Князе- Григорівка – 6, с. Демидівка – 1, с. Миколаївка – 1, с. Катеринівка – 2 та 8 звернень – від громадян інших областей та районів.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у квітні 2018 року

У квітні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 29 звернень громадян, з них: 7, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 4 – з гарячої телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 10 – поштою, 8 – подані на особистому прийомі.
Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка – 15, громадян турбували питання: ремонту дороги, недотримання санітарних норм при будівництві сонячної електростанції, сприяння у вирішенні наявних проблем на території ради, з’ясування обставин закриття кримінальної справи, забезпечення новим автомобілем та бригадою швидкої медичної допомоги, цілодобової роботи Рубанівської лікарської амбулаторії, покращення життєдіяльності сільської ради, надання дозволу на будівництво на території сільської ради сонячної електростанції, перевезення пасажирів, обладнання автомобіля швидкої допомоги реанімаційним обладнанням, ціни на молоко, що реалізується населенням, інвентаризації земель сільськогосподарського призначення на території сільської ради, забезпечення громадян іншим житлом у зв’язку з розташуванням теперішнього житла поблизу сонячної електростанції, функціонування аптеки, яка реалізовуватиме доступні ліки, роботи на території району державної нотаріальної контори.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у березні 2018 року

У березні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 8 звернень громадян, з них: 4, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 2 – письмових, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 6, громадянами порушено питання: ремонту вулиці в селищі, грунтового підтоплення житлових будинків та господарських споруд, призначення і виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, виділення мешканцям селища пасовища для випасання великої рогатої худоби, надання дотації на утримання великої рогатої худоби фізичним особам, клеєння в паспорт фото внутрішньо переміщеній особі.
Мешканці с. Рубанівка подали 2 звернення, громадян турбували питання: укомплектування автомобіля швидкої допомоги реанімаційним обладнанням, придбання шкільного автобусу, надання відповідей на звернення від відділення поліції, виділення мешканцям села пасовища для випасання великої рогатої худоби.

 

Сторінки

Підписатися на RSS - Підсумкові матеріали