Підсумкові матеріали

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у листопаді 2018 року

У листопаді 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 14 звернень громадян, з них: 5, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 7 – письмових, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 10, громадян турбували питання: призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, виплата готівкою житлової субсидії, умови призначення житлової субсидії, вжиття заходів до протиправної поведінки сусіда, поновлення на посаді працівника, необхідності проведення обстеження сина, зарахування періоду сплати єдиного соціального внеску до трудового стажу, ремонту каналізаційної системи багатоквартирного житлового будинку.
Мешканці с. Рубанівка подали звернення, в якому порушили питання придбання шкільного автобусу.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у жовтні 2018 року

У жовтні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 15 звернень громадян, з них: 11, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 3 – письмових, 1 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 8, громадян турбували питання: реєстрація місця проживання дитини, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, виплата готівкою житлової субсидії, перевірка інформації у демографічному реєстрі, вжиття хаходів до протиправної поведінки сусіда, перевірка роботи АЗП.
Мешканці с. Рубанівка подали 6 звернень та порушили питання: виплати готівкою житлової субсидії, роз’яснення причини відмови у призначенні соціальних допомог.  
Жителька с. Мала Лепетиха звернулася за роз’ясненням причин відмови у призначенні соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у вересні 2018 року

У вересні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 28 звернень громадян, з них: 16, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 4 – письмових, 7 – на особистому прийомі, 1 – надійшло на «гарячу» лінію голови обласної державної адміністрації. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 18, громадян турбували питання: реєстрація місця проживання дитини, виплата соціальної допомоги одиноким матерям, призначення і виплата соціальної допомоги одиноким матерям, отримання грошової компенсації за неспожиту електроенергію, відмови селищної ради у видачі довідки, проведення санітарної обробки приміщення навчального закладу, правомірності діяльності благодійного фонду І. Колихаєва, виплата готівкою житлової субсидії, відновлення роботи каналізаційної системи багатоквартирного будинку, покращення умов роботи КП «Великолепетиський центр первинної медико-санітарної допомоги», призначення житлової субсидії, надання матеріальної допомоги, відновлення електропостачання, здійснення підприємницької діяльності, надання гуманітарної допомоги учасникам АТО.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками 9 місяців 2018 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 176 (+18) звернень, що в 1,1 разу більше аналогічного періоду 2017 року, з них надійшло поштою – 142 (-1), що на 1 звернення менше відповідного періоду 2017 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 34 (+19), що у 2,3 разу більше 2017 року, 98 (-7) звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що на 7 звернень менше, ніж у аналогічному періоді 2017 року. Надійшло 6 колективних звернень, у звітному періоді 2017 року надійшло 1 колективне звернення. Від вищестоящих органів влади надійшло 111 (-23) звернень, що у 1,2 разу менше, ніж у відповідному періоді 2017 року, зокрема до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 100 (98 звернень, які надійшли на Урядову “гарячу лінію”), обласної державної адміністрації – 11.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками І півріччя 2018 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 115 (+4) звернень, що на 4 звернення більше аналогічного періоду 2017 року, з них надійшло поштою – 88 (-5), що на 5 звернень менше відповідного періоду 2017 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 27 (+), що у 1,5 разу більше 2017 року, 51 (-21) звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що у 1,4 разу менше, ніж у 2017 році. Надійшло 3 колективних звернень, у 2017 році колективних звернень не надходило. Від вищестоящих органів влади надійшло 62 (-23) звернення, що у 1,4 разу менше, ніж у 2017 році, зокрема до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 53 (51 звернень, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), обласної державної адміністрації – 9.
Найбільша кількість звернень надійшло від мешканців селища Велика Лепетиха – 48 та від жителів: с. Рубанівка – 39, с. Мала Лепетиха – 10, с. Князе- Григорівка – 6, с. Демидівка – 1, с. Миколаївка – 1, с. Катеринівка – 2 та 8 звернень – від громадян інших областей та районів.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у квітні 2018 року

У квітні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 29 звернень громадян, з них: 7, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 4 – з гарячої телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 10 – поштою, 8 – подані на особистому прийомі.
Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка – 15, громадян турбували питання: ремонту дороги, недотримання санітарних норм при будівництві сонячної електростанції, сприяння у вирішенні наявних проблем на території ради, з’ясування обставин закриття кримінальної справи, забезпечення новим автомобілем та бригадою швидкої медичної допомоги, цілодобової роботи Рубанівської лікарської амбулаторії, покращення життєдіяльності сільської ради, надання дозволу на будівництво на території сільської ради сонячної електростанції, перевезення пасажирів, обладнання автомобіля швидкої допомоги реанімаційним обладнанням, ціни на молоко, що реалізується населенням, інвентаризації земель сільськогосподарського призначення на території сільської ради, забезпечення громадян іншим житлом у зв’язку з розташуванням теперішнього житла поблизу сонячної електростанції, функціонування аптеки, яка реалізовуватиме доступні ліки, роботи на території району державної нотаріальної контори.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у березні 2018 року

У березні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 8 звернень громадян, з них: 4, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 2 – письмових, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 6, громадянами порушено питання: ремонту вулиці в селищі, грунтового підтоплення житлових будинків та господарських споруд, призначення і виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, виділення мешканцям селища пасовища для випасання великої рогатої худоби, надання дотації на утримання великої рогатої худоби фізичним особам, клеєння в паспорт фото внутрішньо переміщеній особі.
Мешканці с. Рубанівка подали 2 звернення, громадян турбували питання: укомплектування автомобіля швидкої допомоги реанімаційним обладнанням, придбання шкільного автобусу, надання відповідей на звернення від відділення поліції, виділення мешканцям села пасовища для випасання великої рогатої худоби.

 

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у лютому 2018 року

У лютому 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 6 звернень громадян, з них: 5, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 1 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка  – 3, громадян турбували питання: використання не за призначенням коштів соціальної допомоги одиноким матерям, припинення виплати соціальної допомоги одиноким матерям.
Від мешканців с. Мала Лепетиха надійшло 2 звернення, громадяни порушили питання: виплати орендної плати, неналежне виконання батьківського обов’язку.
Від учасників АТО смт Велика Лепетиха надійшло звернення щодо соціального обслуговування одинокого учасника АТО, що проживає в с. Князе-Григорівка та потребує стороннього догляду.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у січні 2018 року

У січні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 19 звернення громадян, з них: 16, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 1 – поштою, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 7, громадян турбували питання: перешкоджання доступу до берега Каховського водосховища, виплати готівкою житлової субсидії, безкоштовного перевезення дітей пільгових категорій, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, виплата соціальної допомоги при народженні дитини, одиноким матерям.
Від жителів с. Рубанівка надійшло 4 звернення, громадян турбували питання: виплати готівкою житлової субсидії, призначення і виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, одиноким матерям, оформлення права власності на землю.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 210 (-119) звернень, що у 1,3 разу менше аналогічного періоду 2016 року, з них надійшло поштою – 57 (+8) (у т. ч. через «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), що у 1,2 разу  більше відповідного періоду 2016 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 21 (+12), що у 2,3 рази більше 2016 року, 132 (-139) звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що у 2 рази менше, ніж у 2016 році.  Надійшло 3 колективні звернення, що дорівнює аналогічному періоду 2016 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 173 (-139) звернення, що у 1,8 разу менше, ніж у 2016 році, з них до обласної державної адміністрації, у т. ч. «гаряча» телефонна лінія голови обласної державної адміністрації – 40, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 132 (132 звернення, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), Секретаріату Верховної Ради України – 1.

Сторінки

Підписатися на RSS - Підсумкові матеріали