Підсумкові матеріали

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у квітні 2018 року

У квітні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 29 звернень громадян, з них: 7, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 4 – з гарячої телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 10 – поштою, 8 – подані на особистому прийомі.
Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка – 15, громадян турбували питання: ремонту дороги, недотримання санітарних норм при будівництві сонячної електростанції, сприяння у вирішенні наявних проблем на території ради, з’ясування обставин закриття кримінальної справи, забезпечення новим автомобілем та бригадою швидкої медичної допомоги, цілодобової роботи Рубанівської лікарської амбулаторії, покращення життєдіяльності сільської ради, надання дозволу на будівництво на території сільської ради сонячної електростанції, перевезення пасажирів, обладнання автомобіля швидкої допомоги реанімаційним обладнанням, ціни на молоко, що реалізується населенням, інвентаризації земель сільськогосподарського призначення на території сільської ради, забезпечення громадян іншим житлом у зв’язку з розташуванням теперішнього житла поблизу сонячної електростанції, функціонування аптеки, яка реалізовуватиме доступні ліки, роботи на території району державної нотаріальної контори.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у березні 2018 року

У березні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 8 звернень громадян, з них: 4, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 2 – письмових, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 6, громадянами порушено питання: ремонту вулиці в селищі, грунтового підтоплення житлових будинків та господарських споруд, призначення і виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, виділення мешканцям селища пасовища для випасання великої рогатої худоби, надання дотації на утримання великої рогатої худоби фізичним особам, клеєння в паспорт фото внутрішньо переміщеній особі.
Мешканці с. Рубанівка подали 2 звернення, громадян турбували питання: укомплектування автомобіля швидкої допомоги реанімаційним обладнанням, придбання шкільного автобусу, надання відповідей на звернення від відділення поліції, виділення мешканцям села пасовища для випасання великої рогатої худоби.

 

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у лютому 2018 року

У лютому 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 6 звернень громадян, з них: 5, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 1 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка  – 3, громадян турбували питання: використання не за призначенням коштів соціальної допомоги одиноким матерям, припинення виплати соціальної допомоги одиноким матерям.
Від мешканців с. Мала Лепетиха надійшло 2 звернення, громадяни порушили питання: виплати орендної плати, неналежне виконання батьківського обов’язку.
Від учасників АТО смт Велика Лепетиха надійшло звернення щодо соціального обслуговування одинокого учасника АТО, що проживає в с. Князе-Григорівка та потребує стороннього догляду.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у січні 2018 року

У січні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 19 звернення громадян, з них: 16, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 1 – поштою, 2 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 7, громадян турбували питання: перешкоджання доступу до берега Каховського водосховища, виплати готівкою житлової субсидії, безкоштовного перевезення дітей пільгових категорій, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, виплата соціальної допомоги при народженні дитини, одиноким матерям.
Від жителів с. Рубанівка надійшло 4 звернення, громадян турбували питання: виплати готівкою житлової субсидії, призначення і виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, одиноким матерям, оформлення права власності на землю.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 210 (-119) звернень, що у 1,3 разу менше аналогічного періоду 2016 року, з них надійшло поштою – 57 (+8) (у т. ч. через «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), що у 1,2 разу  більше відповідного періоду 2016 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 21 (+12), що у 2,3 рази більше 2016 року, 132 (-139) звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що у 2 рази менше, ніж у 2016 році.  Надійшло 3 колективні звернення, що дорівнює аналогічному періоду 2016 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 173 (-139) звернення, що у 1,8 разу менше, ніж у 2016 році, з них до обласної державної адміністрації, у т. ч. «гаряча» телефонна лінія голови обласної державної адміністрації – 40, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 132 (132 звернення, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), Секретаріату Верховної Ради України – 1.

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 210 (-119) звернень, що у 1,3 разу менше аналогічного періоду 2016 року, з них надійшло поштою – 57 (+8) (у т. ч. через «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), що у 1,2 разу  більше відповідного періоду 2016 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 21 (+12), що у 2,3 рази більше 2016 року, 132 (-139) звернення – через Урядову “гарячу лінію”, що у 2 рази менше, ніж у 2016 році.  Надійшло 3 колективні звернення, що дорівнює аналогічному періоду 2016 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 173 (-139) звернення, що у 1,8 разу менше, ніж у 2016 році, з них до обласної державної адміністрації, у т. ч. «гаряча» телефонна лінія голови обласної державної адміністрації – 40, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 132 (132 звернення, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), Секретаріату Верховної Ради України – 1.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у грудні 2017 року

У грудні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення громадян, з них: 11, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 2 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 1 – поштою, 7 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 12, громадян турбували питання: призначення, виплати житлових субсидій, правомірності відмови у призначенні соціальної допомоги, соціального захисту учасників АТО.
Від жителів с. Рубанівка надійшло 5 звернень, громадян турбували питання: призначення, виплати житлових субсидій, незадовільного перевезення пасажирів міжміськими маршрутами.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за підсумками 9 місяців 2017 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 158 звернень, що у 1,2 разу менше аналогічного періоду 2016 року, з них надійшло поштою – 38 (у т. ч. через «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації), що на 3 звернення менше відповідного періоду 2016 року, на особистому (у т. ч. виїзному) прийомі – 15, що у 3 рази більше 2016 року, 105 звернень – через Урядову “гарячу лінію”, що у 1,4 разу менше, ніж у 2016 році.  Надійшло 1 колективне звернення, проти 5 колективних звернень аналогічного періоду 2016 року. Від вищестоящих органів влади надійшло 134 звернення, що у 1,3 разу менше, ніж у 2016 році, з них до обласної державної адміністрації – 28, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 105 (105 звернень, які надійшли на Урядову  “гарячу лінію”), Секретаріату Верховної Ради України – 1.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у серпні 2017 року

У серпні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 22 звернення громадян, з них: 13, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 3 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 2 – поштою, 4 – на особистому прийомі. Найбільше звернень надійшло від жителів смт Велика Лепетиха – 10 звернень, громадян турбували питання: оформлення права власності на житловий будинок, відсутності водопостачання, роз’яснення причин відмови у призначенні соціальних допомог, зміни прізвища дітей, умови оформлення соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, виплата житлової субсидії, переоформлення земельної ділянки, подальшої роботи фізичної особи підприємця.

Звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у липні 2017 року

У липні 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 15 звернень громадян, з них: 8, що надійшли з Урядової «гарячої» лінії, 5 – з «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації, 2 – поштою. Найбільше звернень надійшло від жителів с. Рубанівка – 5, громадян турбували питання: призначення, виплата житлової субсидії, перевірка стану доріг, створення комунальних підприємств, ліквідація зруйнованої електроопори, позбавлення батьківських прав та нецільове використання коштів соціальної допомоги.
Від жителів с. Мала Лепетиха надійшло 4 звернення, громадяни порушили такі питання: призначення і виплата соціальної допомоги одинокої матері, призначення соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї, збільшення розміру призначених соціальних допомог.

Сторінки

Підписатися на RSS - Підсумкові матеріали